OJ

Nu var det vääääldigt längesen jag var här inne och skrev. Glömde typ bort att jag ens hade en blogg. Haha. Då är det verkligen illa.
En liten uppdatering kanske... Träffade Maria Montazami förra helgen och anordnade en modevinsing på Tullhuset nere i hamnen i Västerås. Det var sjukt roligt och Maria är verkligen en underbar människa! Jag gick också catwalk själv på visningen, så jag inte bara fixade den utan jag deltog också :) En upplevelse faktiskt att få styra och ställa en massa och ha ansvar över saker som händer. Skulle lätt kunna jobba med att fixa visningar och koreografi.
Här är några bilder från visningen och mötet med Maria M!




Nej nu blir det bakis-dag med bror. Firade honom igår eftersom han fyllt 20 i veckan, så det blev ju endel alkohol intag. Tur att jag mår bra idag i alla fall ;)


CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0