Idéer.

Har en massa tankar och idéer i mitt huvud som bara snurrar runt för tillfället. Och häromdagen slog det mig. Jag ska börja sy på min lilla symaskin som jag fått av mamma. Jag har alltid varit kreativ och ritat ner mina idéer, men nu ska jag också testa att göra verkstad av dem. Får se hur det utvecklar sig. Pratade med Lisa Niederer idag också och man blir bara ännu mer inspirerad när man ser att hon också har samma tankar. Och speciellt när hon visar mig sina verk, så att säga.

Nej nu ska jag damma av symaskinen och försöka leverera något intressant till den här bloggen. Eftersom jag inte har någonting att skriva om just nu, eftersom skolan börjar först i augusti, så får jag väl GÖRA saker istället och lägga ut lite bilder, så att det händer något :)


GODNATTHEJS!

Ps. Konstigt ändå, att jag har rätt så många läsare, när jag inte ens skriver något. haha. Men det är ju positivt tycker jag! :) Keep going people. Puss.


Kommentarer
Postat av: Yoannah

Tack!



åh sy är riktigt roligt! tråkigt nog har jag inte haft tid till det på länge

2011-03-30 @ 21:27:15
URL: http://yoannahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0