Hetsig dag.

Exakt. Imorgon blir det en hetsig dag med casting för en reklamfilm, sen förhoppningsvis en snabblunch med min saknade vän Allis. Sen efter det ett snabbmöte med fotografen Lars "Morre" Mårelius. Sen senare på eftermiddagen ska jag också försöka hinna med att ta lite bilder med Morre. Han tyckte att vi lika gärna kunde prova lite när jag ändå åker till Stockholm. Men egentligen ska vi bara planera imorgon, inför en större fotografering där vi måste bestämma tema, kläder, smink, känsla, miljö osv.

Morre.

Puuh, blir helt slut av att allt bara snurrar runt i mitt huvud. Haha. Men tur att allt händer på samma dag så jag slipper hets-åka fram och tillbaka till Stockholm. Blir så mycket lättare sen i Augusti när jag börjar plugga där och kan åka på alla castings och jobb som jag vill :)


Idag fixade jag också gel-naglar och fransk manikyr hos Robins mamma. Perfekt inför imorgon när allt händer. Haha.


Denna bild är en inspirationsbild för en fotografering som jag förmodligen ska göra snart. :)

- Gisele Bündchen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0