Wait

Varför ska man vänta på någon, som inte ens vill ha en? Varför ska man behöva lida och känna sig sämst i hela världen på grund av en endaste person? Varför är det så svårt att släppa taget? Varför ska jag ens gråta tårar över någon som inte bryr sig? Varför ödsla mer energi? Varför inte släppa det och gå vidare?

Men jag vill inte. Jag vill inte att min känsla ska försvinna. Jag vill inte glömma dig, och jag vill defenitivt inte gå vidare. Men jag antar att det är smällen jag får ta. För det är bara jag som blir sårad i slutändan av att inte få mina känslor besvarade. Om man ändå visste vad man skulle göra. Kärleken är verkligen blind. Sanna ord.

Love me, thats all i ask of you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0