Seg söndag

Jepp, bara massa film och deg idag. Formex mässan som jag var på i torsdags var jätte rolig och intressant förresten. Mamma och jag träffade på Maria Montazami också. Det var skoj att få se henne i verkligheten. Gud vad lång hon var :) Såg också två stycken från Äntligen hemma, och sen två från TV3 design. Man blev helt slut av att titta på alla saker, men det var givande och inspirerande!

Nu på fredag är det ju visning också i Sthlm, kul! Uppdaterar väl lite mer efter det. Kanske något i veckan också, om jag finner att jag har någonting intressant att skriva :)


PUSSKRAM.


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

Tack så mycket vad snäll du är :)

2011-01-23 @ 16:29:49
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0