Easewhite.

Yes, beställde tandblekning idag. Måste ju prova om det funkar. Måste också erkänna att jag är lite fåfäng, och just därför vill ha vitare tänder. haha. Men vem vill inte ha det?



Fredag: Visning för Wella! Den roligaste och viktigaste händelsen på veckan :)

På torsdag: Ska jag på en föreläsning med mamma. Ska bli intressant. Tror det handlar om positivt tänkande osv. Sånt som alla behöver en dos av ibland.

Nu: Ner på stan? Orkar inte, men får ta mig i kragen. Måste faktiskt uträtta några ärenden, som jag inte kan skjuta upp hela tiden.

Idag: Fick man ju lön också. En mycket efterlängtad sådan;) Eftersom det var december lönen. Weeihoo!

(Shiit, måste verkligen köpa en systemkamera snart. Känner att jag inte har så mycket bra bilder att bjuda på. Och eftersom Robins kamera suger, så är det nästan inte värt att lägga upp bilder med den dåliga kvalitén. Nej får spara pengar nu så jag kan köpa en bra kamera).  :)


PussKram ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0