Sewing

Nej, man kanske skulle åka hem till mamma nu i helgen och sy lite i hennes verkstad. Försöka göra klart min snygga jeansväst som jag fixat ihop. Måste dekorera på lite blommor och annat. Sen har ju tyget som jag beställde kommit. Det var inte alls som jag trodde att det skulle vara. Men det var skitsnyggt ändå.

Jag hade ju förväntat mig ett tshirt tyg, eftersom jag skulle testa att sy en tshirt till Robin, men materialet som kom var mer av ett blus tyg. Så jag får väl testa sy en fin blus till mig själv istället :) Har redan massa idéer och designer i huvudet, så det fattas bara att jag gör verkstad av idéerna. Det är ju oftast det som är jobbigast. Att verkligen ta sig i kragen och komma igång. Sen när man väl gjort det så flyter det ju bara på.
Typiskt att man skulle bli sjuk den här veckan. Ville dansa med mamma så in i bomben mycket. Sen ikväll så ska min vän Alexandra ha ett avskedsparty eftersom hon åker till Egypten och ska jobba i några månader. Men känner att jag är för trött för att gå på det. Min kropp har inte slagit ifrån sig alla basiller än. Får krya tills imorn så kanske jag orkar göra någonting i helgen överhuvud taget. Vore ju jälvigt surt om man ska ligga hemma på sin lediga helg. Menmen. Det är smällar man får ta ibland.
Fått ett ryck på TOFFIFEE? Såg reklamen igår på TV, och trots att den är dubbad (hatar dubbat!) så funkar den verkligen. Haha. Blev SJUKT sugen på toffifee, så ska fan köpa en ask idag tror jag. Och fira helgen med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0