Chiquita

Vaknade nyss efter en as rolig kväll igår. Första gången på vääääldigt länge som jag faktiskt festade och tillät mig själv att dricka lite. Hade jätte kul med grabbkompisar faktiskt. Bara jag och typ tio av Robins vänner. As roligt var det. Det är så enkelt att umgås med killar. Inga problem, utan bara kul. :)
Blev en liten visit på Tabban för att sedan gå till Bmb, som jag tror att de flesta i Västerås gjorde igår. Tråkigt mycket folk blev det där inne. Fick kämpa sig fram när man skulle byta dansgolv. Haha. Men trots det så var det hur kul som helst. Träffade jätte många som jag inte sett på länge! :)

På tal om något helt annat. På tal om Chiquita. Så är den nya Chiquita smoothien jätte god! Den med kokos mango smak. Den satte fint nu sådär dagen efter. Jag är alltid så sjukt törstig när jag vaknar efter en fest natt. Man blir så uttorkad av alkoholen. Jag till och med drömmer om olika vätskor. Vatten, cola, juice, mjölk. Ja allt. Haha.

PIC FRÅN IGÅR. -dricker piña colada i ensamhet innan förfest. hahahah




Deg-Söndag: Nu.


Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0