Sminkmodell

Imorgon ska jag upp med tuppen och ta 8.00 tåget till Sthlm. Ska vara sminkmodell för Ida Holmgren, som går på International Make-Up Center. Hon ska ha ett slutprov i sminkning och hon frågade om jag ville vara modell för henne, när vi träffades på modevisningen i Tyresö. Riktigt kul! Jag hoppas jag får en as häftig sminkning, och sen lite bilder på det, så jag kan använda till mitt portfolio. :) Alltid bra med lite utökning. Im excited!

Bilder kommer sen. Ska bli spännande att se vad hon hittar på ;)

Kika gärna in snart igen, så ska jag nog hinna lägga upp dem. (Även om jag inte bloggar jätte mycket för tillfället, så är det ändå kul att veta att man har lite trogna läsare. :) Just nu skriver jag när jag känner för det, men jag börjar faktiskt tycka att det är kul igen. Så vem vet, det kanske kommer mer och mer uppdateringar närsom;)



.maybe like this?.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0