MEN YES

Lyckades ta mig förbi spamet och ändra lösenord. Så nu har jag återigen tillgång till mina konton. WOHO.
Fick panik där ett tag, men nu... problem löst :)


Så nu kan jag också lägga upp lite bilder på sminkingen som Ida gjorde på mig igår. Det var ett slutprov och de fick endast 1 h 10 min på sig att göra sminkningen. Så tycker att Ida gjord ett kanonjobb med tanke på deras tidspress. Det ser verkligen inte ut som jag på bilderna, men det är ju lite det som är meningen när man gör en extrem sminkning. Det var tänkt att dem skulle göra en extrem sminkning för en ny extrem makeup tidning. Och de skulle tänka på att denna sminkning skulle vara på omslaget.

Och nu efteråt när man kikar på bilderna och lagt till lite bättre ljus i photoshop, så visst skulle man reagera om denna sminkning var på en tidnings framsida? Så jag tycker Ida kan vara nöjd med sitt resultat. Även om både hon och jag vet att det hade blivit ÄNNU bättre med lite mer tid :)

Hursomhelst, kul dag igår, mindre kul idag, eftersom jag blev sjuk. Haha
Menmen, kurering AB pågår!


BILDER
- klicka för större














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0