Late

Idag har jag jobbat hela dagen, för att sedan spelat badminton med jobbet och sedan ätit på DiSpagna med hela personalen. Det har varit mycket trevligt, men nu är jag jätte trött. Har inte hunnit skriva någonting alls idag eftersom jag varit upptagen hela dagen. Men hinner med ett litet kvällsinlägg innan sängen.

Imorgon blir det en väldigt tidig uppgång. Måste gå upp halv 6 för att åka till Sthlm runt 6 tiden. Ska nämligen vara på Björn Axén academy kl 8, då hår och sminkning ska börja. Puh. Kommer vara måttligt trött, men det är såååå värt det! :) Ska bli intressant att se vad de ska hitta på. Bara de inte klipper av mig håret och typ färgar det rött? Haha. Paniiic. Nej men det blir nog bra :)

Fick lite fler bilder nyss från Ken på mailen, från vår senaste session. Mycket bra. Tänkte lägga upp någon här nu. Det får avsluta kvällen och denna dag tycker jag. Nu MÅSTE jag sova innan jag slocknar här i datastolen. Imorgon berättar jag hur det gick i Sthlm :)

Godnatt, sötnissar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0