Friskis

Mååååste ooorka taaa mig diiiit. Zzzzzzz. Hahaha
Känner för att bara köra köra köra och träna tills jag dör.
Men först, lite mat i magen.



Vad händer ikväll? Förhoppningsvis träffa Allis, annars, iiiingen aning.
Robin ska nog ut, så det blir nog en lugn kväll för mig eftersom jag jobbar imorgon.

Väntar på att fler bilder ska komma! Är nyfiken och otålig ;) haha
Vill fota MERA! Älskar att stå framför kameran och se vad man kan göra med en kamera och lite schysst ljus. För att inte tala om efterarbetet i datorn sen, som verkligen lyfter fram bilden. Så ruuligt!

Ps. Jag röker aldrig cigaretten som jag har i munnen på bilderna jag tagit. Det är fixat efteråt i photoshop då jag inte är en rökare. Ds.



Have a nice day.

Chai Latte skulle vara väldigt gott nu!
Speciellt nu när det snöat. Lite för tidigt med snö, enligt mig!
Men vill man börja tänka fram mot julen, så ska man ta
en chai. Verkligen julkänsla med kanelen! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0