Creepyyy

Hur läskigt och irriterande är det inte när man står i kassan på jobbet, på Stadium. Och så kommer det fram en kund som ser helt hysteriskt glad ut. Nästan så han håller på att flippa. Och ba; HEJSAN FRIDA; ALLT BRA MED DIG??? (Crazyyy eyes och ler stort)
Alltså jag hatar det! Jag hatar när en okänd människa, som jag inte känner säger mitt namn? Det känns bara konstigt? Speciellt på jobbet, där man träffar en människa i kassan i högst några minuter. Usch. Haha. Vafan, ska man svara liksom? Ex: "Ba: Jaa du okänding, det är jätte bra, jag har varit lite trött de senaste veckorna dock pga omständigheter med familjen, men det vet du säkert"? NEJ det vet han ju inte! För han känner inte mig?! Hahahha.

Nej, detta är ett hatiskt inlägg mot alla dessa okändingar som försöker lätta upp stämningen med att säga ens namn på jobbet. DET ÄR INTE KUL! For your information. Därför hatar jag att ha en namnskylt. Skulle man inte ha det, så skulle inte alla okändingar kunna göra sig lustiga och creepiga och ba; FRIIIIDAAA. Nej blä.


Haha, kände bara för att få ut detta till allmänheten. :D

På tal om något helt annat, ointressant för många, säkert.
Men HUR gott är det inte med en iskall PUCKO???!
Jag drack en nyss. Kände att jag hade längtat hela dagen efter en.
Och nu fick jag en från Seven Eleven påvägen hem från jobbet.
Åh vad nöjd jag är! :)
Nu blir det mys med min underbara man. Film och lite gott att äta kanske.
Love him, love us. Its so easy.







MASSA PUCKON ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0