Björn Axén

Fick veta nyss att jag ska vara hårmodell nu på Söndag hos Björn Axéns acadamy. Det ska ha en kurs för norska Wella, och ville ha mig. Hur kul är det?! :) Problemet är att jag jobbar. Så måste byta ut Söndagen med någon. Ringer runt som en galning nu. För det här känner jag att jag verkligen vill göra. En chans till ännu MER kontakter. Kanske i Norge också? Mycket bra! Är så glad. Låt mig få tag på folk så jag kan byta. Haha.

Victoria är i alla fall en lifesaver, hon ville jobba :) TACK så otroligt mycket för det! Hon har en upp på mig om hon skulle vara i kris. Hihi. Nu behöver jag bara veta hur jag ska göra med den tidiga tiden. Folk brukar inte vara så sugna på den ;)


Hursomhelst väldigt roligt! Man blir så glad,
när man får ett sånt där oväntat sms :)
Wihoo.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0