Berghs

Nu är det gjort. Nu har jag skickat in ansökan till Berghs. Kommer jag in, kommer jag att studera grafisk design först ett halvår i Sverige, för att sedan flytta till San Francisco för vidare studier där i 3 år. Ååååhj så kuuuuul!
Lite pirrig känsla är det. Inte alls rädd för att lämna Sverige, eller så, eftersom jag redan bott själv i Australien i nästan ett år. Nej tvärtom. Jag VILL härifrån! Det jobbiga och dryga är hur mycket jag kommer sakna alla. Framförallt Robin. Det kommer vara tugnt i början. Men förhoppningsvis så får jag nissen att flytta med mig ;)
Gud vad skönt det skulle vara. Han och jag i en av världens mest fantastiska städer - San Francisco. Vore grymt!

Men vi får se hur det blir. Hursomhelst, så tänker jag göra det. Det är min framtid det handlar om. Och de som man älskar finns alltid kvar, ifall det verkligen är riktiga känslor inblandade. Så jag är inte det minsta orolig för mig och Robin. Eller för någon annan heller, för den delen. Vänner, familj och älskade finns alltid där :)

Let the adventure begin...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0