all my life, ive been waiting

Ikväll ska jag träffa Mathias Johansson och Filip Romeling, som är fotografer här i Västerås. Vi ska köra lite olika bilder och "känna på" varandra. Alltså testa hur vi går ihop och om vi kan få till grymma bilder. Vilket kan leda till fortsatt samarbete med större jobb i framtiden. Ska bli kul. Är laddad! :)

Har haft en cool idé i huvudet länge nu som jag gärna vill få ner på bild. Det är så himla svårt att försöka förklara bilden för andra när man ser den så tydligt själv...
Men jag tänker mig en tjej i slitna baggie jeans, en oversize magtröja, en hatt, snygga bots och en cigg i munnen. Bilden ska vara svartvit och den ska kännas trashig fashion. Typ att hon har massa kläder slängda i bakgrunden och på golvet. Att hon varit påväg att göra sig iordning för någonting, men sen bara skitit i det. Typ: Äsch, varför bryr jag mig, när jag vet att jag ändå bara kommer dra på mig mina sköna jeans? Sen tänder hon en cigg och bara inser att hon är bekväm i sin situation, med kaoset i bakgrunden.

Haha, jag vet att det är svårt att fatta, man måste verkligen se bilden. Men jag hoppas att vi kanske kan förmedla den känslan ikväll, så jag kan visa er här hur jag känner för just den här bilden. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0