Show

Triumph visningen gick i alla fall jätte bra. Träffade söta Cecilia och Ronnia. Var hur kul som helst att få jobba med dem. Det finns så himla mycket trevliga modeller på ZAP. Man blir så glad :) Hoppas verkligen att jag får jobba med dem igen. Vi var ett bra team och Triumph var nöjda med oss. Mycket kul!
I helgen blir det Stockholm igen. Dock inget jobb, utan nöje! Ska träffa min gulliga Allis. Hon har fyllt år, så vi ska ha lite partaj :) Blir ett lugnt sådant för mig faktiskt. För har lovat mamma att åka tillbaka till Västerås på morgonen för att hjälpa henne i butiken nu när det är första advent på Söndag. Ska servera fika och sälja på kunderna massor av saker ;)
En jätte kul grej är att mammas egendesignade soffa: Raggarsoffan, ska vara med i Let's Dance. Den transporterades upp igår till Stockholm för att vara med i inspelningen av trailern som kommer att visas på TV sen framöver, inför programmets start. As kul för henne! Är stolt och glad.
Så... det var i alla fall lite uppdatering. Imorgon ska jag till Fotograf Mathias Johansson också och kolla ut alla bilderna som vi tog nyligen. Han åkte ju till Thailand för ett tag sedan, så tiden har inte funnits där till att välja ut de bästa. Det är bra att vi ska ses imorgon iaf. Känner att jag behöver uppdatera min portfolio hos min agentur.
Nu blir det natti-time, och imorgon bitti en fika med SarahSvangren på Espressohouse. :)

Ps. ORKA att internet fått fnatt, så att jag inte kan lägga in en länk i detta inlägg! Mammas hemsida adress till hennes soffa är i alla fall: www.raggarsoffan.se. Den finns också i massor av olika färger. Nedan ser ni två exempel. Den guld-bronsiga är den som ska vara med i Let's Dance. .Ds.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0