nolucky

TUR att jag inte hann träna igår, eftersom jag kom hem så sent ifrån Sthlm. Och plus för att det var världens väder. Ville bara in och lägga mig under en filt. Men tur att jag inte hann, för då hade jag varit ÄNNU sjukare vid det här laget. Trodde jag hade blivit bättre, men så kom en extrem hosta och nästäppa upp bara sådär på tåget hem. VAFAN! Så himla drygt. För som jag sa. När jag väl blir sjuk... Ja, då håller det i sig ett bra tag. Tyvärr!
Ska jobba idag i alla fall. Behöver det. Men det är inget långpass, så det klarar jag nog av utan att snora ner för många kunder. I hope. Skulle helst av allt vilja ligga hemma i sängen, men känns ju lite sådär att ringa in idag igen, då jag varit borta i fyra dagar från jobbet redan. Men egentligen så kan jag ju inte jobba då jag antagligen har feber också :( Mår fan sämre nu, än jag gjorde då jag blev sjuk i början. Det känns som att förkylningen hämnas på mig eller nått. Drygt som bara den är det! Det beror säkert på vädret. Eftersom jag hatar snö, så har den säkert gett mig en förbannelse att vara sjuk nu i flera veckor. Asbra... Uuuhuhuhu :(
NOT HAPPY









Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tråkigt med oväder. :(

2010-11-10 @ 20:08:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Emilie

Aw, krya på dig! :(

2010-11-10 @ 20:26:29
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0