Nattinattidags

Nu blir det sängen. Efter ett antal Chuck avsnitt. Får väl se om man kan lyckas sova med den här täppta näsan. Ej kul. Tror jag ska trycka upp en hel vitlök imorgon. Kanske hjälper? Vill verkligen bli frisk nu, så jag kan komma iväg och träna. Får panik av att bara sitta stilla och inne. Bu! Men ingen idé att börja träna för tidigt. Då blir jag bara ännu sjukare.
Nej nu ska jag krypa ner under min älsklings varma täcke och gosa in mig. Fryser alltid så mycket under hösten/vintern. För vinter är det verkligen nu. Värsta islandet utanför vårat fönster. UUUUHHH. Tur att det är vackert i alla fall. Det gör att jag hatar det liiite mindre ;) haha
GODNATT och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0