I got my glasses on...

WEHEY! Idag fick jag mina nya glasögon ifrån Lensway. Träffade en mycket trevlig kille under modevisningen i Tyresö, vid namn Joost som tipsade mig om dessa glasögon. Dessa glasögon hade jag också på mig, under visningen. Därför fastnade jag för dem :) I am very happy!


Just nu får alla som läser detta inlägg 25% rabatt vid ett köp på lenways hemsida. För att komma till detta erbjudande klicka er vidare genom länken: www.lensway.se/joost. För att sedan kunna utnyttja erbjudandet så skriver ni i en kampanjkod: VIP

OBS. Detta erbjudande går bara att utnyttja en gång. OBS.


Här är lite bilder på mina nya snygga pilot Dieselglasögon!


Fick med ett jätte snyggt glasögonfodral, så ja mamma,
nu kan jag ta hand om mina glasögon ;)







Nu, flera Chuck avsnitt. Är helt såld på denna serie!
Godnatt allesammans och hoppas att ni får nytta av erbjudandet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0