Godmorgon förkylning

Ja, det stämmer. Godmorgon sjuka och tråkiga förkylning. Var så himla trött imorse, men kunde inte somna om då näsan började krångla med mig. Så jag blev helt enkelt tvungen att gå upp och snyta mig. Efter det så kunde jag inte sova. Får väl försöka lägga mig i soffan med lite varmt te och sätta på en mysig film så kanske jag blir trött igen och kan sova bort sjukan.
Jag som skulle träffa Vicky idag. Får väl se om hon kanske vågar sig hit en snabbis bara för att säga hej. För jag orkar inte ta mig någonstans. Jobbade bara tre timmar igår, men det kändes som en hel arbetsdag. Blev helt febrig av att stå i kassan och försöka se glad ut hela tiden. UschUsch. Jag tror i alla fall inte att jag smittar nu, eftersom jag blev sjuk i torsdags. Och det är ju oftast i början som man är som farligast mot sina nära och kära. Men förstår om Victoria inte vill komma. Hon kanske inte vill riskera att bli sjuk:) Tråkigt, eftersom vi inte hinner se varandra så mycket. Men jag tror att vi kanske kommer kunna göra det mer nu framöver, då jag inte kommer jobba alla dagar då hon inte jobbar:) Good. Ska väl ringa henne snart och informera om hur läget är.
Nu blir det film-mys och förhoppningsvis en sovstund.


ILOVEYOU.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0