Dagens blondie

Ja det stämmer. Dagens dummaste är nog mig själv. Ibland undrar man ju om man lever upp till sin hårfärg. Pappa brukar ställa den frågan till mig också ibland, när jag fläker ur mig det ena efter den andra. Hur som helst. Jag och Robin var på Maxi igår och handlade. När jag sedan skulle ställa tillbaka kundvagnen (som jag kanske gjort 2942986 gånger i mitt liv) så visste jag inte hur man skulle göra. Det stod endast en vagn kvar där som är fastlåst i deras stång. Så jag började fundera på hur jag skulle få fast min vagn, eftersom den andra redan satt fast? Så jag vände och vred på min vagn, och blev mer och mer irriterad över att Maxi hade gjort så korta kedjor till vagnarna. Det går ju inte att sätta fast vagnen när kedjan inte når den andra tänkte jag... Så efter ett tag gav jag upp och tog min vagn till nästa vagnhus. Där klickade jag i min vagn hur lätt som helst. Sen när jag satte mig i bilen och berättade hur osmarta Maxi var för Robin så sa han: Öh är du dum? Hur klickade du i vagnen nyss då? Jag ba; ja med kedjan från den andra vagnen... JAAA? OOOOJ, tänkte jag. Det var därför kedjan blev för kort när jag höll på att vrida och vända på min vagn. Jag klickar ju alltid i kedjan med en annan vagn i min?? HAHAHAHAA. Måste blivit en minnesförlust för min del där, eller ja, en väldigt låg IQ som blondin! PINSAMT. hahahahah

Aldrig igen... hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0