Tacos.

Underbart att Robin hade planerat att laga tacos till oss. Man blir ganska så trött efter en hel dag på jobbet. Speciellt när man jobbar 10,5 timme... Så då är det extra skönt när någon annan tänkt på maten. :)
En annan överraskning var ju att Kricke och Ankan kikade förbi. Höll precis på att byta om, när Robin säger: Där kommer Kricke och Ankan... Jag: VÄNTA!!!! Robin: Men gå in på sovrummet och stäng dörren?! Jag: Meeeen.... Och så öppnar han dörren och jag hinner precis sätta på mig mina byxor och stänga dörren. Hahahah. För att sen komma ut och, ja... eeheh heeej. Så det var ju trevligt. :P

Nu ska jag försöka förstå mig på det här Nike sportkitet som jag köpte idag. Det är nämligen en personaltävling, för alla Stadium butiker i hela Norden, där man tävlar om att springa/gå mest. Så nu jävlar! Synd bara att jag inte kan ta med den här veckan i protokollet. Eftersom jag gått minst 4 mil denna vecka! Yeye.

Nu blir det mat :)


Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0