Photoshoot.

Idag är det fotografering i Avesta. Tema: Underkläder och Mode. Ska bli kul, men nervöst också. Eftersom jag aldrig gjort en session i underkläder. Får hoppas att det går bra! Mormor följer ju med, så då känns det bättre :) Hihi lilla mormor. Hon tycker säkert det är kul också att se hur det går till. Plus att hon måste vakta mig, så ingenting händer ;) Haha. Det tycker nog mamma och pappa också är bra. Att hon följer med alltså.

Kan nog bli riktogt coolt med underklädes sessionen, eftersom det ska hänga ner olika tyger ifrån taket på studion. Blir nog som en väldigt häftig kontrast och effekt vid redigeringen sen. Lets hope so anyway :)

Tre timmar kvar innan mormor kommer och jag ska åka. Kanske ska lägga fram lite kläder som jag ska ha på mode temat? Vore ju bra, så jag inte får stressa in i det sista!


Adriana Lima




FridaLee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0