Natti natti.

Nu blir det sängen. Är ledig imorgon, så ska promenera hem till Irsta till mami and papi. Tänkte att jag skulle sy och designa om lite av mina kläder som jag aldrig använder annars. Kan ju vara kul att få en ny stil på dem, så man kanske vill ha dem igen :)

Funderar starkt på att flytta min blogg till devote.se också. Det går ju inte att flytta alla inlägg, så jag får helt enkelt börja om där i såna fall. Men vi får se. Är lite trött på den här bloggsidan för stunden. Bäst av allt skulle ju vara att skaffa tillgång till en egen domän. Men det kostar visst lite, och det är det ju inte värt om man inte tjänar speciellt mycket pengar på bloggen. Hursomheslt, ska sova nu.


Bjuder på en bild från min och Johans senaste session, för mickrostock. Men bara en smygtitt. Mer bilder kommer sen ;)


Tema: Casuall business. Harmonisk och vardaglig look.


Goodnight. Love. Puss


Kommentarer
Postat av: söönd

du är sjukt vacker frida, inget annat. ta åt dig :)

2010-05-04 @ 23:30:12
Postat av: FridaLee

Men gud, tack söönd! Blir helt rörd :) <3

2010-05-04 @ 23:32:19
URL: http://fridaleeconfessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0