Mycket i mitt huvud.

Har varit hektiska dagar nu, sen jag skrev någonting sist här på bloggen. Mycket jobb på Stadium, och mycket fotosessioner. Men kul med lite extra inkomster sådär hipp som happ :) Just nu har jag ingen motivation till att skriva här så mycket, så det kommer säkert vara dåligt med uppdatering, tills jag hittar någon skrivglädje igen.
Kan iofs lägga in lite olika bilder, då och då, så ni inte tror att jag dör helt. Haha.

Hemma i irsta nu iaf. Gick hit. Duktigt! Jobb sen, senare idag.
Sen kanske man ska sola lite.
För imorgon ska jag till El Stockholmo och plåta lite där.
Om vädret tillåter, vill säga.


Norge-bilder SKA komma. Be patient.
Dem är nämligen på datorn i vår lägenhet.
Så jag kan ej lägga upp dem nu. Mehe.



FridaLee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0