Mamma fääärdig.

Sådärja. Nu har jag städat klart. Fint blev det. Allt hänger snyggt i garderoben och är nedvikt i lådorna. Mycket bra Frida! Titta så fint det blev :)




Så, nu sitter jag här och har precis målat naglarna i korallfärg. Kan vara lite fräscht och kul nu när det börjar bli varmt och skönt ute. Då alla fina färger känns extra bra. Detta nagellack är ifrån Australien, men det finns ju somsagt i det flesta butiker i Sverige.




Sen var jag bara tvungen att testa min fina garden klänning också. Så lägger upp en bild på hur jag ser ut i den också. Den är ju så himla fin :):):)



Hm, lite skrynklig kanske. Men det får duga. Haha.


Nu ska jag och Robino snart kika lite film och mysa. Dagen i sig har varit väldigt skön. Gick en promenad på 6 km, sen åkte vi ner på stan och jag TVINGADE Robin att köpa 2 tshirts från MQ, eftersom han aldrig shoppar själv. Så nu blir svärmor Hilda glad. Hahaha. Tshirtsen förövrigt var väldigt snygga! Så jag är mycket stolt att jag lyckades få honom att köpa. Annars blir det inga barn gjorda. Haha, nejmen hursomhelst en bra dag. Åt också glass i solen på Sigmatorget. Mys! Loveit.


See you tomorrow.


FridaLee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0