Fisk.

Fick jätte god fisk som Robin lagat, när jag kom hem idag/ikväll. Med fetaost sallad och keso. Han är så duktig lilla pojken :) haha. Gick en mil idag också, vilket känns skit bra. Sen började jag sy på jeansvästen hos mamma i hennes möbelloge. Den blir väldans snygg. Bild kommer sen när den är färdig.

Fick avisering från posten också att mina snygga nelly skor har kommit. WEI. Ska hämta ut dem imorgon. Jag hoppas verkligen att dem sitter lika snyggt och ser lika snygga ut, som jag hoppas att dem är!

LOVE


Mycket inplanerat nu framöver faktiskt. Ska plåtas nästa vecka i Avesta, sen veckan därefter, i Strängnäs igen, och helgen därpå i Sthlm. Men det är bara kul att ha något att göra hela tiden. Plus att jag älskar att stå framför kameran, så varför inte liksom.



FridaLee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0