Trubble...

Blev tyvärr ingen afrodans för mig. Kände mig redan hängig och trött i bilen med mamma. Frös gjorde jag också. Trodde bara att jag behövde äta lite keso och bär till mellanmål så skulle jag bli pigg. Men la mig i sängen för att ta en kvarts tupplur efter jag ätit, och vipps så somnade jag. När jag sedan vaknade så hade jag världens huvudvärk och var jättevarm. Så Robin förbjöd mig att träna :( Kanske lika bra. Ingen höjdare om jag är påväg att bli sjuk.
Tror mamma smittade mig. Hon och pappa har varit hängiga nu i några dagar. Inge bra. Jag som ville dansa. Aja.
Sitter och tycker synd om mig själv istället, medan Robin tränar. Haha. Baaad.



Sjukling.


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaa,''afrodans'' snyggt ;)

2010-03-29 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0