Svenska Hollywood fruar.

Nu på TV3! Älskar Maria. Hon har så skön röst och är så komsikt "seg" när hon pratar.

"Maria Montazami född 1966 i Västerås, blev under sena 2009 en av deltagarna i TV3 serien Svenska Hollywoodfruar. Året 1987 åkte hon på semester till Los Angeles för att hälsa på sin syster. Hon stannade sedan i Los Angeles för att först arbeta som au pair och senare som servitris på en restaurang. Där lärde hon känna ägaren Kamran Montazami, som ursprungligen är från Iran och som hon senare gifte sig med. Ett par år senare blev Kamran Montazami en mycket rik och framgångsrik mäklare och de flyttade till Laguna Niguel, Kalifornien, där de har uppfostrat fyra barn. Montazami är hemmafru".

" - Man kan dekorera, kanske med en liten paaalm".

 

Förövrigt så tycker jag att vissa av dem inte har alla skruvar hemma. Hahaha. Men det är ju i alla fall underhållande att kolla på. Så det ska jag fortsätta med att göra nu. :)

 

Vad tycker du om Hollywoodfruar? Vilken är din favorit?



Kommentarer
Postat av: Lina

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om smycken?

Jättelätta villkor. Gå in på min blogg och kolla (A)

Gå in på kategorin ”tävlingar”.

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

2010-03-29 @ 21:50:31
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0