Skräp söndag, med ett positivt mail.

Massa mat, godis, cheesecake, sömn, film och mys.
Helt enkelt en trött och skräpig Söndag. Men också väldigt skönt ibland.
För nu väntar det en nyttig vecka. Mycket fisk och kyckling, och massa träning :)


Me and Georgia, miss her. Australia for life. Love.







Fick ett mail idag av en fotograf som hade sett lite av mina bilder.
Han ville att jag skulle delta i en fotografering för ett affärsföretag.
Så affärsbilder med strikta kläder osv. Kan kanske bli kul.
Ska bara ta reda på mer information innan jag bestämmer något.
Men det verkade ju som ett bra erbjudande att utvecklas själv som modell.
Jag får bilder i gengäld, plus att om han säljer bilder på mig så får jag provision för varje bild.
Låter helt okej för mig. Bara kul om man kan komma ett steg närmare på vägen :)




Film nu. Seeya.


PuZZzzzZZZzzzzZZ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0