Saturday night fever.

Kvällen i bilder :) Som jag förövrigt snott från Victoria.
Tog nämligen inga bilder själv. Så rolig var jag. Haha.


Cheeeesecaken. Mummums.

Tacosbilden är en skräckbild! Blir nästan rädd när jag se mig själv.
Man ser upp i min hjärna nästan, eftersom jag flaxar med näsborrarna.
Tack Victoria för denna vackra bild. Hahahah!



Kul kväll. Men blev inte så "vild" som alla trodde den skulle bli. Blev lugnt istället på Varda, för att sedan gå vidare till Å. Var så himla varmt på Varda, så jag höll nästan på att somna, eftersom kombinationen av vin och hetta blev fööör mycket. Plus att dem spelade den segaste lougne musiken i historien. Hööhö.


Gick hem med Victoria och Johannes och somnade istället :)
Johannes hade gömt en öl i en snöhög typ 2 meter från hans lägenhet?
Värt... Hahahah. "Färd-öl" eller vadå?


Thanks girls!



No minds.
FridaLee


Kommentarer
Postat av: caroline

gott med cheesecake:D

2010-03-28 @ 15:35:37
URL: http://ciinnee.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Cheesecake är så gott :)

2010-03-28 @ 17:36:23
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0