Pensionärs afro.... zzZZzz.

Jobbade skönt pass idag på lagret, och var klar klockan 13 vid lunch. Åkte hem och åt lite grova mackor med makrill och gräddfil. (Makrill: kattmat som min kära vän lisa brukar säga, höhö). Drack ett glas Proviva, hallon/granatäpple till. yum!




Sen tvättade jag fram tills klockan halv sex, för att då åka iväg och träna. Tänkte testa på afrodansen som dem nu startat på torsdagar också. Eftersom måndags passen är väldigt bra så tänkte jag att detta pass skulle vara likadant. Men icke! På det här passet var det i pensionärs tempo och jag blev inte ens svettig. Försökte verkligen ta ut övningarna så mycket som möjligt för att få ut något av träningen, men hela passet var väldigt luddigt och hon som ledde det hade noll taktkänsla! Så inge mer afro på torsdagar. Haha. Som ett extra plus på allt så skulle hon också envisas med att göra massa djurläten till alla övningar. Hääär kommer lejonet: wrroooah, och så har vi trädet: swwhihihihssss, sen kommer elefanten: wooiiiuuu. Hahahaha. Jag och Bella kollade bara kontigt på varandra och undrade vad hon höll på med??! Aja, nu vet man ju det i alla fall. Körde lite extra mage och rygg efter passet så jag skulle få lite träning för dagen ändå. :)


Imorgon blir det lunch på Kajens fik med tjejerna, för att senare träna med Lisa. Nämligen ledig imorgon. Skönt! Efter många långa dagar i sträck på jobbet. Kanske drar en visit till mamma och pappa också. Lets see. Vad kvällen bjuder på får vi se.

Any ideas?! :)


Godnatt.
Pusselipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0