Oops.

Känner att jag inte varit inne här på ett tag. Eller skrivit här på ett tag. Har inte orkat helt enkelt. Så sorry :) Men nu idag är jag ledig och ska ta mig lite kraft till att skriva. Tänkte börja med att lägga upp bilderna från Sthlm, från The House Boat, party. Eftersom jag sagt att jag ska göra det i typ en vecka nu. hahaha.
Men here it goes:


Jag.


Allis.


Daniel och Allis.


Rami, Jackie, Allis och Jag.


Daniel på ett halvt hörn, Allis, Jag och Rami.


Jag.


Jag, Patrik och Allis.


Häftigt ljus.


Patrik och Allis.


Någon?, Patrik och Allis.


Jag.


Skurken (Brorsan till Lisbett) i "Män som hatar kvinnor" filmerna. Han var dörrvakt. Var nog ingen som vågade sig på honom. Haha


Kenny och Allis.




Grodan i Sthlm.


Innan läggdags och kvällens slut, tog jag denna extremt fina bild, på Allis kontor. Great. Mycket vacker, tyckte jag säkert då. haha



Sådär :) Nu fick ni en del bilder som jag valde ut från kvällen. Enjoy!


No minds.
FridaLee


Kommentarer
Postat av: Allis

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

2010-03-11 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0