Oh She (He) bangs, he bangs...

Ungefär som jag trodde efter alla dessa år. För en nyhet är det ju faktiskt inte att Ricky Martin skulle vara bög. Nästan alla killar som ser väldigt bra ut är bögar. Haha. Så det var ju inte en minut försent som Ricky kom ut ur garderoben. Så, bra för han. Däremot många kvinnor som blir besvikna. Men så är det ju alltid. Ta t.ex Adam Lambert. Också skitsnygg, har bra sångröst, och för att poängtera: Bög...

I och för sig så är ju Elton John också bög, men ser inge vidare ut enligt min uppfattning. Däremot en väldigt bra sångröst. Men i stort sett alla homosexuella killar ser bra ut. Det tar hand om sig själva och är måna om deras utseende, vilket också gör att de blir mer attraktiva på både tjej och killmarknaden. Jag skulle tycka det var as bra att ha massa homusexuella omkring mig som springer runt och tipsar mig om alla skönhetstips och modetips. Haha, varför inte? Känner några också, och har verkligen hur kul som helst med dem. Så all cred till Ricky! :)






No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0