Ive got a feeling...

Näääh, skoja bara. Vet ännu inte hur det blir med kvällen. Lunchade i alla fall idag med tjejerna på Kajens fik. Trevligt att träffas och prata gamla minnen :) Sen åkte jag och Lisa och tränade. Sen solade vi. Sen åkte jag hem till Irsta en snabbis för att busa med min kisse och träffa mamma, som hade kunder i butiken, så blev inte så mycket till pratstund där inte. Menmen. Kom hem nyss till ett tomt hem... Vet ej vart Robin är. Har inte orkat skriva sms heller för att fråga. Han kommer väl :)

Kvällen?! Jo antagligen en afterwork på BMB. Men en nykter sådan. Jobbar imorgon och på Söndag och orkar inte vara trött på jobbet. Om det inte blir BMB så får vi se vad min love ska göra, så kanske vi hittar på något. Men han kanske också ska ut? No idea där inte...


Är ju inte as taggad på att ens förflytta mig ur lägenheten i detta pissväder!


Aja. Laters.


Avslutar med en bild på Robins gosiga kisse MumsMums :)




PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0