Irsta.

Blev en kassa introduktion idag på jobbet. Ska lära mig räkna kassan, så jag kan hjälpa Victoria med massa arbete. Slutade runt tolv och gick hem till Irsta (5 km) för att hälsa på mamma och äta lite lunch. Wokade tigerräkor med broccoli, oliver, lök och vitlök.  



Känner att jag måste skriva lite om hur det var i Australien snart. Jag var ju där för snart ett år sedan, i 8,5 månad och arbetade med det ena och det andra. Och jag känner att jag har faktiskt inte delat med mig av något därifrån. Mer än lite bilder. Ingen historia alls om hur det var. Så det är något att ta tag i snarast :)

Meeen inte nu. Haha. För nu sitter jag nämligen hemma hos mamma och degar. Vi ska snart åka till Brödet och fiskarna, för att leta rätt på en billig jeansjacka, som jag sen ska klippa sönder. Höh?! Jo, min kompis Johanna hade på sig en sådan snygg jeansväst häromdagen... Så jag frågade självklart henne vart hon hade köpt den. Men hon hade bara klippt av ärmarna på sin gamla jacka, och spikat dit lite nitar och sånt. Blev skitsnyggt! Så är inspirerad nu till att göra en egen sådan :) Tänkte också klippa till och sy lite i mina lila jeans från OZ land. Kan bli riktigt najs nu till sommaren, tror jag. Vi får väl se.


Typ såhär skulle man kunna sätta nitar :)
Mycket snygg väst. Nu ska här sys och fixas!




Ciao alla Bellos and Bellas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0