Fotografen, trala lala.

Imorgon ska jag, Robin och Daniel (Robins lillebror) gå och fotografera oss hos en studio här i Västerås. Robins mamma är det som har fixat detta. Hon ville ha fina bilder på oss. Haha. Får väl se om dem blir fina, eftersom jag tydligen skulle få utslag i ansiktet just idag. Hoppas det fösvinner tills imorgon. Annars så är dem ju väldigt bra på att redigera bort sådant ;) I know. Sett mycket sånt arbete och gjort sådant själv. Så anything is possible.
Ska bli kul att bli stylad i alla fall. Hoppas dem är duktiga. Tänker ta med mig eget smink ifall de skulle bli värdelöst. hähä.



Problemet nu bara, är ju... VAD SKA JAG HA PÅ MIG??!!! Man ska ta med sig tre outfits. Jag som brukar få världens panik av att hitta EN outfit, när man ska iväg på något. Och nu ska jag hitta tre?! Känner att paniken börjar stiga. Nej, men allvarligt. Jag lär sätta igång. Tror jag ska ha en vit skjorta och blåjeans som en klar outfit... Men jag brukar alltid ändra mig i sista sekund. Tjejerna vet, de som var här i helgen. Slängde kläder omkring mig hela tiden. Haha.

Well, well. Kan bli kul att få lite fina bilder på mig och älsklingen. Vi har ju inte så många :)
Kanske ger några till mor och far som dem kan sätta upp i hela huset. Höhöhöh! Visst mamma?


Be a model for life. Haha



hihiihhi
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0