Bowlingkvällen i bilder :)

Here it comes. Lite bilder från i lördags när jag bowlade med Vick och Robino. Snodde massa från Victorias blogg ;) hääähähähä!


On our way.


Shoooes.


Vickypicky.



Striiiiiike! - eller inte. Haha.


Robin blev ledsen :(


Sen glad igen :)


Victoria blev också glad. hihi.


Robin trodde han var bäst...


Men egentligen så var det jag som var det ;)


Jag hade en väldigt varierande stil, som ni ser på dessa tre bilder. Haha.




Jag köpte mumma drink till mig och Vick.
Robin fick äckel heiniken istället. moahahaha.

OBS. Ej rosapantern. Annan och mkt godare!


Testade en ny stil...


Det gick inge bra. Klotet kom tillbaka :(


Jag blev mini-frida.



En otroligt fin vän.
En extremt ful bild på mig. hahah



Hade jätte kul och trevligt denna kväll. Kanske för att jag spenderade den med underbara människor. mihi. PUSSKRAM.



No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0