Bowling.

Ikväll blir det bowling med Victoria och Robin :)

Igår bjöd kvällen på födelsedagsfest för Alexandra. Hon fyllde 21 och ordnade med ett litet sexparty ;)
Senare blev det utgång på BMB här i Västerås, där jag faktiskt, tro det eller ej, äntligen hade en trevlig kväll. Mycket tack vare att jag träffade Robins roliga kompisar också. Och kanske också för att man slapp bemöta vissa personer. Fick en chock först och ville dra, men tog mig i kragen och stannade. Och ja, det lönade ju sig! :)



Jag är så väldigt graciös, när jag halsar rosévin ur min flaska.
Vilken klass jag har... (Hrrfmm)



Ps. Jag älskar Robin. Har aldrig mött en snällare kille än honom. Vi är så extremt lika och passar så himla bra ihop. Han vet vad jag gått igenom och stöttar alltid mig till hundra procent. Jag önskar jag kunde ge honom allt i hela världen. För det är så mycket han betyder för mig. Forever and, ever babe. Ds.




Duscha kanske innan Vicky kommer??!



BYES.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0