Bio.

Blev inget fix med bloggen idag heller. Har gjort andra saker istället.
Träffade min bror nere på stan och umgicks lite med honom. Blev lite shopping och mat för bådas del. Mycket trevligt. Man saknar ju sin family när man inte bor hemma längre. Och speciellt min bror, eftersom vi har så kul ihop. så det var väldigt roligt att träffas idag. Jag tipsade honom om en skitsnygg marinblå skjorta som fanns på H&M, som han köpte. Sen hittade han jättefina tennisskor också. Jag hittade såklart också kläder. OTIPPAT!? En aprikosklänning med puffarmar från ginatricot, en skjorta från vila, där jag hälsade på söta sofia :) och ett par skor från din sko.

Bilder snart. Eftersom kameran vägrar samarbeta. :(


Be patient.

Bio nu med Robin. Shutter Island. Ska tydligen vara skitbra. Lets see. :)

No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0