9 månader.

Idag har jag och Robin varit tillsammans i nio månader. Tiden går så extremt fort. Känns som så mycket längre. Kanske för att vi går så bra ihop. Who knows. Hursomhelst, så gick vi på bio idag och åt hemma hos Robins mami.



Vi såg; I love you Philip Morris. Som förövrigt var SÄMST! Trodde det skulle bli en skön Jim Carrey rulle, men ack vad jag misstog mig. Det var istället en verklighetsbaserad historia om en RIKTIG bög som försökte fly undan fängelser och bedrägerier hela tiden, för att få vara med sin one and only kärlek Philip. Okej, lite kul var det väl att han var så smart och lurade alla hela tiden, men annars så var den skit seg. Jag väntade faktiskt hela filmen på att något kul skulle hända, men nej, det gjorde det inte. Så ja, mycket missnöjd. Jim Carrey är en fantastiskt bra skådespelare och det var väl kul att han testade på att spela bög. Men jag kan inte hjälpa att tycka att det är konstigt när killar kysser varandra osv. Sorry. Men det är helt fel för mig. Har ingenting emot bögar över huvud taget, men står inte ut med att veta något om vad de håller på med eller att se på det. Och eftersom filmen var seriös, istället för humoristisk, som jag trodde den skulle vara så blev det bara för mycket för mig och Robin. Haha. Den får en av fem stjärnor. *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0