Sy-dag. 26 jan, 2010.

Idag har jag varit extremt duktig.
Jag har gått upp i tid och varit på gymmet med mamma.


Testade mina nya easytone skor från stadium som satt som gjutet.
En ny träningssko med luftig tvåbollars sula som gör att man förbättrar småmusklerna i benen.
Du tränar alltså, genom att bara gå i skorna på jobbet, på gymmet, hemma osv.
En väldigt bra träningssko som jag rekommenderar friskt.
Finns på stadium och ligger runt ca 1100:-
Men verkligen en värd sko att lägga pengarna på.
Visst, dem gör ju inte träningen åt dig, utan självklart får man ju träna på som vanligt för att uppnå sina mål.
MEN, dem hjälper till på traven och dina fötter och ben mår bra av skon.


Easytone:





Senare när jag kom hem så blev det att städa lite och att sy gardiner till köket i min och Robins lägenhet.
(Robin: min fantastiskt fina och snälla pojkvän som jag bor ihop med).

Och nu så sitter jag här och ska nog fortsätta plocka med lite kläder och hjälpa min mamma med småttochgott.

 
Adam Lambert,  Lyssna!



No Minds.
FridaLee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0