Ögonbryn.

Imorgon ska jag färga och plocka ögonbrynen hos Hildas Hudvård.
(Robins mammas hudvårds salong).
Äntligen! Ska bli så skönt att få känna sig lite ny och snygg, eftersom jag inte brytt mig om mina ögonbryn den senaste tiden direkt..
Skönt att kunna gå till någon annan istället som kan pyssla om en.
Ser fram emot det.

före och efterbilder kommer imorn.



Måste städa också. Ser förjävligt ut i lägenheten nu när jag tagit hit massa saker hemifrån.
Får fixa lite imorn också, så det är snyggt när mamma och pappa kommer på lördag, eftersom dem ska hjälpa oss att montera prylar. hähä.




yeah, its plain to see,
that baby youre beautiful,
and theres nothing wrong with you.
its me. im a freak,
but thanks for lovin me.
cause youre doin it perfectly.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0