Introduktion: Jan. 19, 2010

Ja hej.
Nu har jag faktiskt, äntligen införskaffat en sådan här blogg som alla ska ha idag.
Där alla skriver om sina privatliv, smink, mode, kläder, mat och blahblah blah och blah.

(Inget illa menat mot sådana bloggar eftersom jag tycker det är intressant att läsa själv).
Utan helt enkelt tvärtom. Blogga ska ju faktiskt vara rätt kul. Därför tänkte jag göra ett försök jag med genom att skriva om mitt privatliv, smink, mode, kläder, mat och blahblah blah och blah.

Fast mitt huvud ämne kommer att vara att följa min väg genom olika modelljobb, filmjobb, reklamjobb osv.
Det andra jag tänkte skriva om är också mitt studerande som jag tänkte börja med till hösten.
Jag har planerat att söka till Berghs i Stockholm, för att sedan plugga vidare i USA.

Men som sagt så kommer bloggen också att ge er info om mitt privatliv. haha.


Det var en liten start i alla fall. Jag kommer att återkomma med tydligare information om mig själv och så i kommande inlägg. Jag hoppas det ska bli kul att läsa! :)



No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0