Före och efter.

Nu har jag färgat och plockat mina ögonbryn hos Hilda :)
Blev väldigt bra. Ska färga dem igen sen om cirka två veckor för att få den exakt rätta färgen.

Här har ni två bilder: (klicka på bilderna för större bilder).

före:



efter:



Imorgon blir det jobb mellan 12-19 på Stadium. Sen på kvällen ska jag dricka lite vin med Alexandra och tjejerna, för att senare dra vidare till BlueMoonBar. Köpt ett par nya jeans från ginatricot som jag ska ha på mig. Inhandlade också assnygga underkläder från NewYorker(!) (Visste inte ens att dem hade det, eftersom jag varit där inne endast en gång sedan dem öppnade för några år sedan. Men nu vet jag ju det i alla fall.. haha).


NewYorker.

 

Im a model, you know what i mean. And i do my little turn on the catwalk.

 

(haha)




No Minds.
FridaLee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0