zzZZzz - legat i ide i helgen..

Usch, usch, usch.. Blev en seg helg, eftersom fredagen inte gick exakt som jag planerade.
Så, har inte orkat skriva något i bloggen på några dagar. Har inte orkat vara vid datorn över huvud taget.
Men... har som sagt skett lite förändringar i våran lägenhet under söndagen. Pappa och mamma var här och monterade ihop garderober. Eller ja, rättare sagt pappa och Robin. Jag monterade en byrå i hallen :)
Jag = Duktig!

Sen fick vi en Marilyn Monroe tavla av Hilda, Robins mamma. Blev assnyggt i hallen.
Plus att min mamma hade sytt klart vardagsrums gardinerna. Aw.
Har dock ingen gardinstång än, så kan inte sätta upp dem. hähä.

Hur som helst... här får ni några bilder:

Hallen.


Köket.


Hallen.


Hallen.


Sovrummet.


Sovrummet.



Det var några bilder. Vi är inte klara på långa vägar, men nu ser det i alla fall mycket hemtrevligare ut.



No Minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0