Verum Hälsofil.

Ät Verum så vågar du testa det mesta

- Många underskattar magens betydelse. Visste du att en fungerande mag- och tarmflora är A och O för bra hälsa? Är magen i balans så klarar kroppen av det mesta. Därför är probiotiska bakterier lika viktiga som frukt, grönsaker och fibrer i en sammansatt och balanserad kost. - (www.verum.se)




Jag åt precis en portion av Verums hälsofil: Jordgubb/hallon. Den är fantastiskt god och man känner direkt att den gör en bra. Magen börjar jobba och man mår bättre. Jag försöker att hinna med frukost så ofta jag kan på morgonen innan jobbet, eftersom det är den viktigaste måltiden för dagen. Det skulle vara kanon om jag verkligen hann varje gång också och åt fil och müsli innan jag sprang iväg till bussen. Tyvärr gör jag ju inte det, men jag försöker. För äter du frukost, lunch och middag varje dag så håller du kroppen i balans, och den förbränner lättare kalorier, den tiden du vilar, eftersom den får in en rutin av mat och vila och förbränning.

Verums hälsofil finns i smakerna: Jordgubb/Hallon, Jordgubb/Smultron, Vanilj/Passion, Blåbär, Jordgubb/Rabarber/Smultron, Drottningbär och Naturell.

Den görs också som hälsoyoghurt, drickyoghurt och laktosfri yoghurt.



Prova den :)


No minds.

FridaLee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0