Väckt!

På min lediga dag... Trodde jag skulle få sova ut idag, men icke. Jobbet ringer kl 9 på morgonen. Öh? Självklart svarar jag inte. Sov ju! Hur okänslig får man vara? Jag menar.. lite mer framförhållning kanske. Jag brukar oftast säga ja till att arbeta extra och för att ställa upp för någon annan, men inte kl 9 på morgonen när jag egentligen ska SOVA. Då kan man istället fråga mig på torsdagen, dvs igår, om jag kan idag. Eftersom man kanske planerar sin dag på torsdagskvällen när man slutat. Har man frågat UNDER torsdagen så kanske man inte hunnit planera något. Meeen, det har jag nu, så då kan jag inte ställa upp, tyvärr.

Just nu är jag bara irriterad att jag inte fått sova!



Shiiet va okänsligt.


Aja. Om man kan se det positiva i det, så är det väl att jag kommer upp i tid och kan göra något av dagen istället för att sova bort den tills kl 12. MEN JAG VILLE FAKTISKT SOVA!


Kunde satt mobilen på ljudlös i och för sig, igår kväll, men självklart så glömdes det bort.
Ps. Men man ringer ändå inte kl 9 till folk när dem är lediga. Ds.



Nu ska jag inte tjata mer om det.. Utan nu väntar jag istället på att min baby ska komma hem på lunch med bilen så jag kan åka och träna :) Träning är alltid en nyttig och bra sak när man vill få ut sin ilska på annat håll. Plus, man blir alltid glad efteråt av alla endorfiner! Så, YEJ till träning :)


Modevisning för Swefox.se i Sthlm.



Ha en bra dag, det ska jag ha :)


No minds.
FridaLee


Ps igen. För dem som inte förstår varför jag skriver: "no minds" i slutet av mina inlägg så ska jag förklara lite snabbt vad det betyder för mig. Det är från Asien, från samurajerna. Dem fokuserar alltid på en sak och stänger av alla tankar omkring sig, när dem t.ex. ska slåss, meditera, laga mat, rida, you name it. Och jag känner att jag har tagit till mig det mer och mer. Jag försöker i alla fall att stänga av allt annat när jag ska göra saker. Man mår mycket bättre av det och känner sig nöjdare efteråt. Jag testade nämligen att tänka så under en casting till en film i Sthlm, och faktiskt så blev jag inte lika nervös som jag brukar bli. Och faktiskt så kom jag med i filmen. Så, jag kan bara se att det faktiskt gör en positivt att tänka så. Så varför inte? :) . Ds igen.


Kommentarer
Postat av: Vick

Hej Polarn ;)



Tänkte om du vill träna på Söndag?? :D

efter jobbet såklart..



Vi ses i morgon..

2010-02-05 @ 21:27:51
URL: http://victoriamindelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0