Söndag och helgen har redan passerat.

Missat allt som har med schlager och annat att göra. Blev en personalfest/middag igår istället.
Först fin mat på Limone, sen blev det Tabasco en sväng, för att senare sluta med ett besök på Å, här i Västerås.
Var en helt okej kväll, lugn och bra. Jag som typ aldrig annars lyckas ha med mig kameran, lyckades med detta igår?! SKRÄLL. Så det blev några bilder från kvällen, som jag tänkte lägga upp här. :)




Nu ska jag kila ner på stan och byta mina jeans som jag köpte igår på ginatricot. Visade sig att dem var sönder när jag kom hem och skulle sätta på mig dem igår. Trååååkigt! Så måste gå ner nu och byta mot ett par nya.

Sen blir det mat hos Robins mamma. Gott.


No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0